Razmišljajući o prvom i najboljem kupcu, dosta precizno ćete moći targetirati ko je vaša publika. Zapitajte se u ovoj sada fazi, za koga tačno pravite proizvod? Što bolje targetirate svoju publiku brže ćete postići svoje prodajne ciljeve. Ukoliko oni nisu prava “meta” morate da ih promjenite. Vratite se vašim pretpostavkama, prilagodite ih i poboljšajte vaše razumjevanje tržišta svaki put.
Targetiranje publike znači razmišljanje o tipovima korisnika: stalni ili povremeni, koja starosna kategorija, sa koje su geografske regije, da li su mali ili veliki korisnici. Da li oni imaju neku specifičnu funkciju u biznisu, da li su vlasnici biznisa, menadžeri, ili možda rade van kancelarije? Da li ćete do svojih kupaca doći putem direktne prodaje ili putem kanala prodaje, ili drugih kompanija koje već imaju izgrađenu mrežu kupaca? Često se vaša ciljana publika oslikava kao tip ličnosti, i kako budete širili broj kupaca može se širiti i broj tipova kupaca. Na početku je najbolje da se usredotočite na što manje tipova kupaca, idealno bi bilo na samo jedan.